Materiały wizualne w biznesie
Dlaczego warto inwestować w design?
Komunikacja wizualna jest niezwykle istotnym aspektem prowadzenia firmy – wpływającym na sposób postrzegania marki przez klienta, jego proces decyzyjny po satysfakcję z zakupu lub skorzystania z usługi.
Design jest integralną częścią budowania przewagi konkurencyjnej – niezależnie od skali prowadzonej działalności.
- 75%
Klientów uznało wygląd strony www za główny wyznacznik wiarygodności firmy. Stanford
- 38%
Klientów opuści stronę www jeśli jej wygląd i funkcjonalność nie jest intuicyjna. Blue Corona
- 48%
Badanych uważa, brak wersji mobilnej strony www za dowód, iż firmie nie zależy na kliencie. SAG IPL
- 82%
Klientów ma lepszą opinię o firmie, po przeczytaniu tworzonych przez nią, oryginalnych treści. BP Studios)
- 94%
Pierwszego wrażenia klienta na stronie www jest związana z jej designem. BP Studios)
- 2.8 billiona $
Szacunkowe, roczne straty biznesów związane z wolno ładującymi się witrynami.
- 44%
Użytkowników opuści stronę www jeśli nie znajdzie interesujących ich informacji. KOMarketing
- 90%
Informacji jakie przyswaja klient ma charakter wizualny, nie tekstowy.
- Tylko 1%
Użytkowników używa sliderów na stronach internetowych. Czyniąc je bezużytecznymi. ND.edu
- 57%
Klientów nie poleci firmy ze źle zaprojektowaną stroną www. formstack
- 50 ms.
Zajmuje klientowi wyrobienie sobie opinii o stronie firmy. formstack
- 93%
Klientów podało prezentację wizualną za #1 czynnik wpływający na ich decyzję o zakupie. KISSmetrics
- 73%
Firm inwestuje w design w celu odróżniania marki od konkurencji. Adobe Digital Intelligence
- 60,000x
Szybciej przyswajamy informacje wizualne od każdej innej formy bodźca. MIS
- 3%
Firm uważa design za "mało istotny" w swojej działalności. 99designs
- 40%
Konsumentów lepiej reaguje na materiały wizualne niż sam tekst. Canva
- 80%
Marketerów używa materiałów wizualnych w social mediach. Social Media Examiner
- 80%
Wzrost rozpoznawalności marki osiągnięto jedynie stosując zmianę palety barw. Crowdspring
- 85%
Klientów wyraża większe zainteresowanie markami, posługującymi się materiałami wizualnymi. Graphicszoo
- 57%
Konsumentów wiąże kolor niebieski z sukcesem. Visually
- 80%
Małych firm wiąże materiały wizualne z sukcesem swojej działalności. Visually