GrupaPNS – kreatywność i reklama dla firm – projektowanie ulotek & projektowanie stron www logo Kontakt

Materiały wizualne w biznesie

Dlaczego warto inwestować w design?

Komunikacja wizualna jest niezwykle istotnym aspektem prowadzenia firmy – wpływającym na sposób postrzegania marki przez klienta, jego proces decyzyjny po satysfakcję z zakupu lub skorzystania z usługi.

Design jest integralną częścią budowania przewagi konkurencyjnej – niezależnie od skali prowadzonej działalności.

  • Ico Wyglad Strony Internetowej 75%

    Klientów uznało wygląd strony www za główny wyznacznik wiarygodności firmy. Stanford

  • Ico Exit 38%

    Klientów opuści stronę www jeśli jej wygląd i funkcjonalność nie jest intuicyjna. Blue Corona

  • Ico Mobile 48%

    Badanych uważa, brak wersji mobilnej strony www za dowód, iż firmie nie zależy na kliencie. SAG IPL

  • Ico Text 82%

    Klientów ma lepszą opinię o firmie, po przeczytaniu tworzonych przez nią, oryginalnych treści. BP Studios)

  • Ico Design 94%

    Pierwszego wrażenia klienta na stronie www jest związana z jej designem. BP Studios)

  • Ico Ladowanie 2.8 billiona $

    Szacunkowe, roczne straty biznesów związane z wolno ładującymi się witrynami.

  • Ico Kursor 44%

    Użytkowników opuści stronę www jeśli nie znajdzie interesujących ich informacji. KOMarketing

  • Ico Oko 90%

    Informacji jakie przyswaja klient ma charakter wizualny, nie tekstowy.

  • Ico Slider Tylko 1%

    Użytkowników używa sliderów na stronach internetowych. Czyniąc je bezużytecznymi. ND.edu

  • Ico Nie 57%

    Klientów nie poleci firmy ze źle zaprojektowaną stroną www. formstack

  • Ico Czas 50 ms.

    Zajmuje klientowi wyrobienie sobie opinii o stronie firmy. formstack

  • Ico Podium 93%

    Klientów podało prezentację wizualną za #1 czynnik wpływający na ich decyzję o zakupie. KISSmetrics

  • Ico Statystyki 73%

    Firm inwestuje w design w celu odróżniania marki od konkurencji. Adobe Digital Intelligence

  • Ico Oko 60,000x

    Szybciej przyswajamy informacje wizualne od każdej innej formy bodźca. MIS

  • Ico Wizualne 3%

    Firm uważa design za "mało istotny" w swojej działalności. 99designs

  • Ico Materialy Wizualne 40%

    Konsumentów lepiej reaguje na materiały wizualne niż sam tekst. Canva

  • Ico Social Media 80%

    Marketerów używa materiałów wizualnych w social mediach. Social Media Examiner

  • Ico Barwy 80%

    Wzrost rozpoznawalności marki osiągnięto jedynie stosując zmianę palety barw. Crowdspring

  • Ico Klienci 85%

    Klientów wyraża większe zainteresowanie markami, posługującymi się materiałami wizualnymi. Graphicszoo

  • Ico Sukces 57%

    Konsumentów wiąże kolor niebieski z sukcesem. Visually

  • Ico Podium 80%

    Małych firm wiąże materiały wizualne z sukcesem swojej działalności. Visually

Polityka Cookies

Niniejsza strona www wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka) do rozszerzenia swojej funkcjonalności. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich stosowanie na swoim urządzeniu.

Nasza polityka prywatności