Materiały wizualne w biznesie
Dlaczego warto inwestować w design?
Komunikacja wizualna jest niezwykle istotnym aspektem prowadzenia firmy – wpływającym na sposób postrzegania marki przez klienta, jego proces decyzyjny po satysfakcję z zakupu lub skorzystania z usługi.
Design jest integralną częścią budowania przewagi konkurencyjnej – niezależnie od skali prowadzonej działalności.
-
75%
Klientów uznało wygląd strony www za główny wyznacznik wiarygodności firmy. Stanford
-
38%
Klientów opuści stronę www jeśli jej wygląd i funkcjonalność nie jest intuicyjna. Blue Corona
-
48%
Badanych uważa, brak wersji mobilnej strony www za dowód, iż firmie nie zależy na kliencie. SAG IPL
-
82%
Klientów ma lepszą opinię o firmie, po przeczytaniu tworzonych przez nią, oryginalnych treści. BP Studios)
-
94%
Pierwszego wrażenia klienta na stronie www jest związana z jej designem. BP Studios)
-
2.8 billiona $
Szacunkowe, roczne straty biznesów związane z wolno ładującymi się witrynami.
-
44%
Użytkowników opuści stronę www jeśli nie znajdzie interesujących ich informacji. KOMarketing
-
90%
Informacji jakie przyswaja klient ma charakter wizualny, nie tekstowy.
-
Tylko 1%
Użytkowników używa sliderów na stronach internetowych. Czyniąc je bezużytecznymi. ND.edu
-
57%
Klientów nie poleci firmy ze źle zaprojektowaną stroną www. formstack
-
50 ms.
Zajmuje klientowi wyrobienie sobie opinii o stronie firmy. formstack
-
93%
Klientów podało prezentację wizualną za #1 czynnik wpływający na ich decyzję o zakupie. KISSmetrics
-
73%
Firm inwestuje w design w celu odróżniania marki od konkurencji. Adobe Digital Intelligence
-
60,000x
Szybciej przyswajamy informacje wizualne od każdej innej formy bodźca. MIS
-
3%
Firm uważa design za "mało istotny" w swojej działalności. 99designs
-
40%
Konsumentów lepiej reaguje na materiały wizualne niż sam tekst. Canva
-
80%
Marketerów używa materiałów wizualnych w social mediach. Social Media Examiner
-
80%
Wzrost rozpoznawalności marki osiągnięto jedynie stosując zmianę palety barw. Crowdspring
-
85%
Klientów wyraża większe zainteresowanie markami, posługującymi się materiałami wizualnymi. Graphicszoo
-
57%
Konsumentów wiąże kolor niebieski z sukcesem. Visually
-
80%
Małych firm wiąże materiały wizualne z sukcesem swojej działalności. Visually