Salon Auto EKG zlecił nam zaprojektowanie wizytówek firmowych
Projekt wizualnie miał posiadać kontrastowe kolory z dużym eksponowaniem nazwy salonu oraz akcentem pojazdu. Projekt wykonano w tonacji czarno-żółtej z dodatkowymi akcentami wizualnymi.Dodano również kod QR na rewersie wizytówki odsyłający do lokalizacji salonu w Google Maps.
Wizytówki firmowe – korzyści
- Tworzenie pierwszego wrażenia: Wizytówka jest często pierwszym punktem kontaktu między firmą a potencjalnym klientem. Estetycznie zaprojektowana i profesjonalna wizytówka może pomóc w budowaniu pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Łatwość kontaktu: Wizytówki zawierają podstawowe informacje kontaktowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu i adres firmy, co ułatwia klientom kontakt z firmą.
- Budowanie tożsamości marki: Wizytówki mogą być zaprojektowane zgodnie z identyfikacją wizualną firmy, co pomaga w budowaniu spójnej tożsamości marki i rozpoznawalności.
- Narzędzie networkingowe: Wizytówki są nieocenionym narzędziem podczas spotkań biznesowych, konferencji i wydarzeń networkingowych, umożliwiając wymianę informacji kontaktowych z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi i innymi profesjonalistami.
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek