Elementy identyfikacji wizualnej dla firmy z branży logistyki
Zamówienie dotyczyło stworzenia strony www, logo oraz teczek firmowych wraz z wizytówkami. Projekt rozpoczęliśmy od kreacji logo firmowego oraz doboru kolorystyki jaka zostałaby w kolejnych etapach użyta do budowy pozostałych elementów identyfikacji wizualnej.
Kolorystycznie klient ostatecznie zdecydował się na paletę fioletu, bieli i czerni z bardzo minimalistyczną grafiką.
Projektowanie logo dla firm oraz inne projekty graficzne – dostępne dla Ciebie w ofercie GrupyPNS.
Teczki firmowe i ofertowe uzupełniają biurokratyczny aspekt prowadzenia biznesu
Zamykają w sobie najważniejsze umowy i papiery firmowe, które klient może zabrać ze sobą w formie poręcznej, zdobionej markową grafiką oprawie. Teczki firmowe są standardem w wielu branżach wymagających przekazywania dokumentacji – od ubezpieczeń, sektor bankowy czy nieruchomości.
Zadruk może być wykonywany w opcji jedno lub dwustronnej, a sama teczka składana w opcji 1 lub 2 bigowej. Dla najbardziej wymagających możliwe jest wprowadzenie wcięcia na wizytówkę, gumki ściągającej i lakierowania wybiórczym lakierem UV.
Kategoria: Projektowanie teczek firmowych
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm