Banery reklamowe towarzyszą nam w przestrzeni miejskiej od dekad – służąc jako elastyczne i skuteczne nośniki reklamy
Ich popularność wynika z wielu cech- od szybkiego czasu wytworzenia, przez nieskomplikowany montaż po fantastyczną proporcję zwrotu do podniesionych kosztów.
Bywają małe i duże, pstrokate i stonowane. Informują nas o ciekawych ofertach, jak i pozwalają prościej dotrzeć do celu i odnaleźć poszukiwany biznes. Przyjrzyjmy się jakie korzyści ze stosowania banerów może odnieść Twoja firma.
Projektowanie banerów reklamowych – oferta
Spis treści
1. Niski koszt reklamy do efektów
Banery reklamowe nie są drogim nośnikiem reklamy – koszt zaprojektowania baneru oraz jego wydruku to wydatek około kilkuset złotych. Otrzymujemy jednak trwały element reklamowy, który posłuży nam latami i będzie całodobowo oddziaływał na potencjalnych klientów. Ten aspekt czyni baneru reklamowe jedną z najbardziej opłacalnych i efektywnych form reklamy.
Inne nośniki reklamowe jak ulotki – wymagają stałego dodruku i dystrybucji, co generuje dodatkowe koszty.
2. Łatwy montaż i demontaż
Banery reklamowe są zwykle oczkowane – czyniąc ich montaż i demontaż na ogrodzeniu prostym i nie wymagającym szczególnych umiejętności. Baner może być w dowolnym momencie przeniesiony w inne miejsce ekspozycji – na zewnątrz lub wewnątrz budynku. Eksponowane mogą być sezonowo lub na czas trwania konkretnej akcji promocyjnej.
3. Rozmiar dostosowany pod potrzeby
Rozmiar baneru ma znaczenie – im większy, tym lepiej działa. Technicznie większość drukarni pozwala praktycznie dowolnie ustalać format baneru co do centymetra. Niezależnie czy potrzebujesz kwadratu, prostokąta w orientacji poziomej czy pionowej – banery reklamowe znakomicie się skalują.
Banery reklamowe – co musisz wiedzieć?
4. Dobra widoczność reklamy
Dzięki swojemu rozmiarowi i obecności w przestrzeni publicznej – banery reklamowe przyciągają uwagę i szybko komunikują przedmiot oferty. Odbiorca nie musi wykonywać żadnych dodatkowych czynności czy pokonywać barier aby zapoznać się z jego przekazem. Niezależnie czy nasz klient porusza się pieszo, komunikacją miejską czy własnym samochodem – baner reklamowy rzuci się w oczy.
5. Nie wymaga nadzoru i nie generuje stałych kosztów
Jedną z największych zalet banerów reklamowych jest brak kosztów stałych reklamy. Mając gotowy wydruk, własne ogrodzenie lub stelaż – możemy czerpać korzyści latami, nie ponosząc ani 1 złotówki dodatkowych kosztów. Jest to więc forma bezobsługowej reklamy z serii “zrób i zapomnij”.
6. Wiele możliwości zastosowania
Projekt graficzny baneru może być przygotowany w dowolnej formie w zależności od jego zastosowania. Może to być klasyczny komunikat reklamowy z ofertą, forma drogowskazu za ile metrów klient dotrze do naszej firmy lub forma dodatkowej dekoracji / separacji obszarów na targach lib stoiskach.
7. Trwałość i długi czas oddziaływania
Banery na ogrodzenia drukowane są na materiałach przeznaczonych do użytku zewnętrznego – odpornych na działanie warunków atmosferycznych. Czas użytkowania baneru jest liczony w latach i dopiero po tym okresie konieczne może być odświeżenie wydruku lub stworzenie nowego projektu.
Podsumujmy
Banery reklamowe mają wiele zalet, po które warto sięgnąć jeśli potrzebujemy wypromować nasz biznes lub organizację. Są tanie, trwałe i efektywne w generowaniu zainteresowania przy jednoczesnej swobodzie formowania pod nasze potrzeby.
Ich skuteczność potwierdza ich popularność – niezależnie od branży, lokalizacji czy trwającej kampanii wyborczej, banery reklamowe zna każdy z nas.
Odkrywaj








