Grafika ulotki reklamującej ofertę usług ogrodniczych dla marki Twój Ogrodnik
Celem zlecenia było przygotowanie broszury informującej klientów o trwającej akcji promocyjnej, związanej ze zbliżającym się sezonem wiosennym. Kluczowe dla zamawiającego było przedstawienie na ulotce efektu “przed i po” oraz szczegółowego cennika usług, który miał zachęcać do skorzystania z rabatu, jeśli kupujący zdecydowałby się na kompleksową obsługę.
Wizualnie ulotkę reklamową utrzymaliśmy w barwach zieleni, fioletu i pomarańczu. Prezentowana poniżej wizualizacja przedstawia jedną z dwóch wersji ulotki, której ostatecznie zamawiający nie wybrał.
Ulotki reklamowe – projektowanie i druk – sprawdź
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek