Projekt graficzny folderu-ulotki reklamowej dla firmy z sektora fotowoltaiki / pomp ciepła
Wykonaliśmy ulotkę reklamującą ofertę usług montażu i serwisu urządzeń z sektora OZE – paneli słonecznych, pomp ciepła i magazynów energii. Projekt ulotki wizualnie utrzymano w firmowej, ciemno-złotej tonacji z delikatnymi akcentami linii.
Treść folderu podzielono na 6 dostępnych stron – zachowując okładkę jako element przyciągający uwagę, podczas gdy wnętrze przeznaczono na treści ofertowe.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe od dawna są nieodłącznym elementem strategii marketingowych, ale gdy chcemy przekazać bardziej kompleksową informację, na scenę wchodzi ulotka składana
To kreatywna forma komunikacji, która pozwala na przedstawienie wielu aspektów produktu, usługi czy wydarzenia w jednym kompaktowym nośniku. Poniżej przyjrzymy się roli, zaletom i skuteczności ulotki składanej.
Ulotka składana to zazwyczaj mały arkusz papieru, który może być złożony w różne sposoby. Dzięki tej formie komunikacji, przedsiębiorstwa mogą przekazać bardziej złożone informacje, takie jak funkcje produktu, zakres usług czy program wydarzenia, na niewielkiej przestrzeni. To z kolei pozwala na zwięzłe i kompleksowe przekazanie istotnych treści.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek