Folder reklamowy A4 cyberbezpieczeństwo
Projekt graficzny folderu reklamowego z ofertą specjalistycznych usług IT z zakresu cyberbezpieczeństwa i wsparcia technicznego firmy.
Projekt folderu został utrzymany w barwach firmowej zieleni, z dodatkowymi akcentami kolorystycznymi na życzenie klienta. Dostarczone przez zamawiającego treści zostały rozplanowane na dostępnej powierzchni 6 stron A4, kształtując komunikat reklamowy w logiczny i hierarchiczny przekaz. Kompozycję dopełniły zdjęcia i akcenty technologiczne.
Projektowanie ulotek reklamowych
Zalety folderów reklamowych
- Więcej miejsca na informacje: Składanie ulotki zwiększa dostępną powierzchnię do umieszczenia tekstu, zdjęć, grafik i innych informacji o Twojej ofercie, firmie lub wydarzeniu.
- Lepsza organizacja treści: Składanie pozwala na logiczne podzielenie informacji na sekcje lub panele, co ułatwia czytelnikowi przyswojenie przekazu. Możesz wydzielić np. opis produktu, korzyści, dane kontaktowe i wezwanie do działania na oddzielnych częściach.
- Profesjonalny wygląd: Ulotki składane często wyglądają bardziej profesjonalnie i estetycznie niż proste ulotki, co może pozytywnie wpłynąć na odbiór Twojej marki.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek