Projekt graficzny plakatu dla kursów korepetytorskich – przygotowujących uczniów do matury z chemii
Celem projektu było przygotowanie wizualnej oferty, nadającej się do eksponowania w miejscach publicznych w formie wielkoformatowego plakatu.
Kolorystycznie plakat oparliśmy o tonację granatu z akcentami pomarańczu i żółtego w celu ocieplenia kompozycji. Duży nagłówek, wizualne akcenty fiolek i naczyń laboratoryjnych komunikują natychmiast przedmiot oferty. Delikatne akcenty wzorów chemicznych w tle dopełniają przestrzeń kompozycji.
Projektowanie plakatów – oferta
Stosowanie plakatów reklamowych ma wiele zalet, zarówno w kontekście promocji produktów i usług, jak i budowania świadomości marki
- Widoczność: Plakaty reklamowe są łatwo zauważalne, zwłaszcza gdy umieszczone są w strategicznych miejscach, takich jak centra handlowe, przystanki autobusowe, przystanki metra czy uliczne witryny.
- Zasięg: Plakaty mogą efektywnie docierać do szerokiej publiczności. Umieszczenie ich w miejscach o dużym ruchu pieszych czy samochodowego zwiększa szanse na dotarcie do różnorodnych grup docelowych.
- Przyciągająca estetyka: Estetycznie zaprojektowany plakat może przyciągnąć uwagę przechodniów. Grafika, kolory i treść mają duże znaczenie w skuteczności przekazu.
Plakaty reklamowe to promocja nie wymagający naszej uwagi
Raz zaprojektowany, wydrukowany i zawieszony plakat, oddziałuje potencjalnie na nieograniczoną liczbę odbiorców naszego komunikatu. Plakaty dostępne są w różnych formatach – w zależności od potrzeb i miejsca ekspozycji. Ich wersje cyfrowe pozwalają na dodatkowe użycie w social mediach i kanałach internetowych.
Plakaty zyskały szczególną popularność w sektorze wydarzeń i eventów, lecz ich funkcja może zostać rozszerzona na dowolną branżę, jak i cele typowo dekoracyjne.
Kategoria: Projektowanie plakatów