Projekt graficzny plakatu promującego ofertę bankowości dla młodych
Zamawiający potrzebował projektu plakatu, którego główny przekaz miał odwoływać się do osób młodych, zakładających swoje pierwsze konto bankowe. Dość oszczędny komunikat tekstowy pozwolił na wyeksponowanie elementów graficznych plakatu – sylwetki modelki oraz akcentów liści.
Całość plakatu utrzymano w barwach jasnej i ciemnej zieleni – tożsamej identyfikacji wizualnej marki banku.
Projektowanie plakatów – oferta
Zalety plakatów reklamowych
- Skalowalność: Plakaty mogą być produkowane w różnych rozmiarach i ilościach, co pozwala na dostosowanie kampanii reklamowej do budżetu i potrzeb firmy.
- Bezpośrednia informacja: Plakaty mogą zawierać kluczowe informacje o produkcie, usłudze lub wydarzeniu, takie jak ceny, lokalizacja, daty i inne szczegóły, co umożliwia łatwe przekazanie wiadomości odbiorcom.
- Wielokrotne wykorzystanie: Plakaty mogą być używane wielokrotnie na różnych wydarzeniach lub kampaniach promocyjnych, co zwiększa ich opłacalność.
- Lokalny charakter: Plakaty są idealne do promowania lokalnych wydarzeń, usług czy produktów, co może zwiększyć świadomość marki w danej okolicy i przyciągnąć lokalnych klientów.
Plakaty reklamowe to promocja nie wymagający naszej uwagi
Raz zaprojektowany, wydrukowany i zawieszony plakat, oddziałuje potencjalnie na nieograniczoną liczbę odbiorców naszego komunikatu. Plakaty dostępne są w różnych formatach – w zależności od potrzeb i miejsca ekspozycji. Ich wersje cyfrowe pozwalają na dodatkowe użycie w social mediach i kanałach internetowych.
Plakaty zyskały szczególną popularność w sektorze wydarzeń i eventów, lecz ich funkcja może zostać rozszerzona na dowolną branżę, jak i cele typowo dekoracyjne.
Kategoria: Projektowanie plakatów