Przeprowadziliśmy modernizację witryny firmowej dla marki zajmującej się produkcją, sprzedażą i montażem rolet oraz żaluzji okiennych
Klient zwrócił się do nas z zadaniem wykonania nowej strony firmowej, gdyż poprzednia odsłona witryny nie spełniała oczekiwań zarówno właściciela jak i klientów.
Zakres prac był więc kompleksowy – od przygotowania nowego projektu graficznego, po zmiany w architekturze treści i modernizacji systemu CMS. Nowa strona www ma charakter katalogu produktów – z czytelną hierarchią kategorii oraz dedykowanymi podstronami dla poszczególnych modeli rolet i żaluzji.
Pod względem wizualnym strona przeszła całkowitą przemianę – bazując na modnej, ciemnej tonacji z elementami czerwieni oraz bieli dla osiągnięcia wysokiego kontrastu.
Strony internetowe dla firm – sprawdź ofertę GrupaPNS
Strona internetowa dla producenta z katalogiem produktów
Jedną z pierwszych błędów jakie odkryliśmy podczas analizy pierwotnej strony klienta, była fakt iż treści zostały “upchane” w bardzo małą liczbę podstron – utrudniając z jednej strony użytkowanie witryny i zapoznanie się z ofertą, z drugiej stanowiąc potencjał na poprawienie optymalizacji SEO w przyszłości.
Działy, kategorie oraz podstrony produktowe stanowią rdzeń nowej wersji strony www. Pokaźna liczba pozycji w katalogu wymagała odpowiedniej i czytelnej segregacji, gdzie każda grupa produktów jest reprezentowana przez zdjęcie podglądowe. Strony produktów umożliwiają nawiązanie bezpośredniego kontaktu z firmą, jak i ewentualną rozbudowę w przyszłości.
Witryna jak przystało na 2022 rok – została wykonana w sposób responsywny i dopasowuje się do ekranów urządzeń przenośnych.
Informacje o projekcie:
- Data realizacji: 2022
- Technologia: HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery
- Prace koncepcyjne i grafika: Tak
- System CMS: Tak
- Wersja mobilna: Tak
- Pełne wdrożenie: Tak
- Wersje językowe: Nie
- Obsługa nad stroną internetową: Nie
Zobacz realizacje dla klientów
Firmowa strona internetowa to praktyczne narzędzie i serce obecności w sieci
Niezależnie czy prowadzimy mały czy bardziej rozbudowany biznes – strona internetowa stanowi wizytówkę, szyld i niejednokrotnie miejsce pierwszej interakcji klienta z naszą marką. Jego doświadczenie z naszą witryną powinno być niezwykle pozytywną interakcją, odróżniającą naszą firmę lub przedsiębiorstwo z licznego grona konkurencyjnych firm.
Jak pokazują liczne badania marketingowe i opinii konsumentów – wygląd strony www ma olbrzymi wpływ na kształtowanie się ich opinii dotyczących jakości świadczonych przez firmę usług, standardu jej produktów i podejścia do klienta.
Kategoria: Projektowanie stron www