Poniżej prezentujemy nasze grafiki wykonane dla sklepu internetowego ekstraszpilki.pl
Sklep, jak łatwo się domyślić prowadzi sprzedaż internetową obuwia dla Pań. Kolorystyka, jak i sama koncepcja materiałów promocyjnych została narzucona przez zamawiającego, który brał czynny udział w procesie ich tworzenia. W skład zamówienia wchodziło stworzenie trzech produktów: rollupu, ulotki reklamowej oraz wizytówek imiennych – wszystkich utrzymanych w spójnej koncepcji jednej marki.
Zrealizowaliśmy projekt graficzny rollupa reklamowego, ulotek promocyjnych oraz vouchera rabatowego w formie wizytówki.
Główną ideą za wyglądem projektów był komunikat marketingowy
Zamawiający przedstawił prostą koncepcję – obrys buta zbudowany ze słów o pozytywnym charakterze, podkreślających wyjątkowość danego produktu. Hasło reklamowe “Dla tych, które mierzą wyżej!” miało za zadanie dodatkowo wzmacniać ten efekt wśród klientów stykających się z wyprodukowanymi przez nas materiałami. Realizacja dla ekstraszpilki.pl pokazuje jak powinny wyglądać elementy wizerunkowe każdej firmy – łatwo rozpoznawalne, spójne wyglądem i komunikatem. Dzięki tym zabiegom klient nie jest dezorientowany, lepiej utrwala znajomość marki w swojej świadomości i łączy ją z (zapewne) pozytywnymi skojarzeniami.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek
Plakaty reklamowe to promocja nie wymagający naszej uwagi
Raz zaprojektowany, wydrukowany i zawieszony plakat, oddziałuje potencjalnie na nieograniczoną liczbę odbiorców naszego komunikatu. Plakaty dostępne są w różnych formatach – w zależności od potrzeb i miejsca ekspozycji. Ich wersje cyfrowe pozwalają na dodatkowe użycie w social mediach i kanałach internetowych.
Plakaty zyskały szczególną popularność w sektorze wydarzeń i eventów, lecz ich funkcja może zostać rozszerzona na dowolną branżę, jak i cele typowo dekoracyjne.
Kategoria: Projektowanie plakatów
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek