Poniżej prezentujemy nasze grafiki wykonane dla sklepu internetowego ekstraszpilki.pl
Sklep, jak łatwo się domyślić prowadzi sprzedaż internetową obuwia dla Pań. Kolorystyka, jak i sama koncepcja materiałów promocyjnych została narzucona przez zamawiającego, który brał czynny udział w procesie ich tworzenia. W skład zamówienia wchodziło stworzenie trzech produktów: rollupu, ulotki reklamowej oraz wizytówek imiennych – wszystkich utrzymanych w spójnej koncepcji jednej marki.
Zrealizowaliśmy projekt graficzny rollupa reklamowego, ulotek promocyjnych oraz vouchera rabatowego w formie wizytówki.
Główną ideą za wyglądem projektów był komunikat marketingowy
Zamawiający przedstawił prostą koncepcję – obrys buta zbudowany ze słów o pozytywnym charakterze, podkreślających wyjątkowość danego produktu. Hasło reklamowe „Dla tych, które mierzą wyżej!” miało za zadanie dodatkowo wzmacniać ten efekt wśród klientów stykających się z wyprodukowanymi przez nas materiałami. Realizacja dla ekstraszpilki.pl pokazuje jak powinny wyglądać elementy wizerunkowe każdej firmy – łatwo rozpoznawalne, spójne wyglądem i komunikatem. Dzięki tym zabiegom klient nie jest dezorientowany, lepiej utrwala znajomość marki w swojej świadomości i łączy ją z (zapewne) pozytywnymi skojarzeniami.