Biuro nieruchomości Property Lab zleciło nam przygotowanie projektu graficznego ulotki reklamowej
Biuro specjalizujące się w zarządzaniu najmem – potrzebowało przekształcić surowe treści w atrakcyjny dla klienta projekt graficzny.
Pierwszą stronę ulotki potraktowano jako okładkę – prezentując duże zdjęcie i czytelny komunikat dla potencjalnego klienta. Dodano kod QR linkujący do mediów społecznościowych oraz zamieszczono dane kontaktowe. Druga strona ulotki to już główna część ofertowa – podzielona w formie listy punktowej z mikro treściami nieułatwiającymi przyswojenie.
Wizualnie ulotkę utrzymano w minimalistycznym designie, opierając ją na dużej ilości bieli ze złotymi akcentami.
Projektowanie ulotek – sprawdź ofertę
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek