Projekt graficzny ulotki dla sklepu meblowego
Zamawiający miał bardzo specyficzną wizję, którą chciał zrealizować podczas tworzenia projektu ulotki reklamowej. Głównym celem było zachowanie minimalizmu orz charakterystycznej stylizacji na bazie materiałów dostarczonych przez klienta.
Wizualnie ulotkę utrzymano w ciemnej tonacji – przełamując ją jasnymi zdjęciami mebli w ofercie klienta. Rewers ulotki to dodatkowe wstawki graficzne z dedykowanym tekstem.
Projektowanie ulotek reklamowych – zamów
Zalety ulotek reklamwoych
- Łatwość przyswajania informacji: Ulotki zazwyczaj zawierają zwięzłe i kluczowe informacje o produkcie, usłudze czy promocji. Ich format sprzyja szybkiemu zapoznaniu się z ofertą, a atrakcyjny design może od razu przekazać istotę komunikatu.
- Mierzalność efektów (pośrednia): Chociaż trudniej jest śledzić efektywność ulotek niż reklam cyfrowych, można to robić pośrednio, np. poprzez umieszczanie na nich specjalnych kodów rabatowych lub QR kodów, które prowadzą do strony internetowej. Dzięki temu można monitorować, ile osób skorzystało z oferty dzięki ulotce.
- Długotrwały efekt: Ulotka, w przeciwieństwie do krótkotrwałej reklamy radiowej czy telewizyjnej, może być przechowywana i wielokrotnie przeglądana przez odbiorcę. Może również zostać przekazana innym osobom, zwiększając zasięg.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek