Projekt graficzny ulotek reklamowych dla firmy z branży OZE / Fotowoltaika
Marka Helioline poprosiła nas o przygotowanie realizacji ulotek reklamowych prezentujących ofertę sprzedażową dla instalacji fotowoltaicznych dla klientów indywidualnych.
Projekt ulotki utrzymano w żółto-niebieskiej kolorystyce odpowiadającej barwom firmowym. Motyw Motyw domu oraz tekstury panela PV natychmiast komunikują przedmiot oferty. Kod QR dodany jako element funkcjonalny – przenoszący czytelnika na witrynę firmową zamawiającego.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe – dlaczego warto?
- Ulotki umożliwiają bezpośrednie dotarcie do klientów, np. poprzez rozdawanie ich na ulicy, zostawianie w skrzynkach pocztowych czy wręczanie przy okazji zakupów. Dzięki temu mają one natychmiastowy wpływ i mogą zachęcić do skorzystania z oferty.
- W porównaniu do innych form reklamy, ulotki są stosunkowo tanie w produkcji, zwłaszcza przy zamówieniu większej liczby egzemplarzy. Jest to szczególnie korzystne dla małych firm i lokalnych biznesów, które chcą promować swoje usługi czy produkty bez dużych nakładów finansowych.
- Ulotki można łatwo rozpowszechniać w miejscach, gdzie przebywają potencjalni klienci. Można je rozdawać osobiście, zostawiać w miejscach publicznych, takich jak kawiarnie, centra handlowe, czy wysyłać jako dodatek do zamówień.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek