Projekt graficzny baneru reklamowego dla oferty wymiany starego źródła ogrzewania na pompę ciepła
Wielkowymiarowy baner miał na celu zapoznać potencjalnego klienta z ofertą nowoczesnych urządzeń grzewczych dostępnych przez markę SmartTerm.
Wizualnie projekt utrzymano w barwach firmowych – zieleni, granatu i bieli – analogicznie do innych, przygotowywanych przez nas dla tego klienta materiałów reklamowych. Zamawiającemu zależało na ekspozycji na banerze samego urządzenia, jak również umieszczenia czytelnego z dużej odległości nagłówka.
W ramach realizacji przygotowano 2 warianty baneru.
Banery reklamowe – projektowanie i druk
Zalety banerów reklamowych
- Zwiększenie rozpoznawalności marki: Banery mogą zawierać logo, hasło, kolorystykę i inne elementy brandingowe, które pomagają w budowaniu i wzmacnianiu tożsamości marki.
- Różnorodność zastosowań: Banery reklamowe mogą być używane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, np. w centrach handlowych, na targach, w sklepach czy podczas wydarzeń promocyjnych.
- Łatwość aktualizacji: Banery można łatwo zmieniać i aktualizować, co jest korzystne w przypadku sezonowych promocji, nowych produktów czy zmieniających się kampanii marketingowych.
Banery reklamowe to jednorazowy koszt a długotrwałe efekty
Banery po zakończeniu procesu projektowania i wydruku – możemy powiesić w dowolnym miejscu i pozwolić im oddziaływać na mijających je przechodniów lub kierujących pojazdami. Pod tym względem, banery reklamowe nie wymagają od nas żadnej dodatkowej uwagi, uzupełniania nakładów czy aktywnej dystrybucji.
Banery projektowane są na wymiar – oczkowane co kilkadziesiąt centymetrów, ułatwiając montaż na płocie lub docelowej konstrukcji / stelażu. Duże i atrakcyjne wizualnie – przyciągają uwagę potencjalnych klientów ku naszemu przekazowi reklamowemu.
Kategoria: Projektowanie banerów