Projekt graficzny dla agencji pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami
Zrealizowaliśmy dwustronną ulotką a5 zawierającą ofertę obsługi procesu sprzedaży i wynajmu mi4eszkań oraz domów. Zamawiający posiadał już dobraną kolorystykę firmową w odcieniach czerni oraz złota – co znacznie ułatwiło wizualne spięcie projektu.
Front ulotki przeznaczono na akcenty motywu oferty – podczas gdy rewers ulotki to już właściwe treści ofertowe. Kod QR odsyłający do strony www klienta dodany dla wzbogacenia funkcjonalności.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe – dlaczego warto?
- Dzięki ulotkom można precyzyjnie dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców. Możliwość rozdawania ich w określonych lokalizacjach, takich jak okolice miejsca zamieszkania docelowej grupy, pozwala na skuteczne targetowanie.
- Dla lokalnych biznesów ulotki są idealnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności w danym regionie. Mogą one informować o promocjach, wydarzeniach czy nowych ofertach, co wzmacnia więź z lokalną społecznością.
- W przeciwieństwie do reklamy online, która może być szybko zamknięta lub przeoczona, ulotka pozostaje fizycznym obiektem, który klient może przechować, przeczytać później, lub pokazać innym.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek