Materiały wizerunkowe i reklamowe dla firmy technologicznej
Firma Eintech zleciła nam zadanie przygotowania podstawowych elementów komunikacji wizualnej z klientem a mianowicie projektu logo firmowego oraz wizytówek firmowych z jego wykorzystaniem. Jako, że przy współpracy z klientem powstała również strona internetowa – wszystkie te elementy zamówienia posiadają ujednolicony styl wizualny i są łatwo rozpoznawalne.
Motywem przewodnim logo była cyfra “1” oraz trzy główne filary działalności firmy – energia odnawialna, IT oraz nisko prądowe systemy bezpieczeństwa. Każdy z tych działów posiada przypisaną mu barwę, która jest powielana na przestrzeni wszystkich materiałów wizerunkowych,
Kolorystyka została utrzymana w jasnych, pastelowych barwach z dużą ilością bieli. Przy projekcie wizytówek użyto również drobnej tekstury tła do podkreślenia charakteru i nadanie nieco technicznego wyglądu.
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm