Projekt graficzny loga dla praktyki refleksologii
Odgórnym założeniem projektu i zamawiającego było, aby logo zawierało element stóp – nawiązując bezpośrednio do przedmiotu prowadzonej praktyki. Akcenty roślinne symbolizujące dobrostan i równowagę, dopełnione zostały pastelowymi tonami zieleni.
W ramach realizacji przygotowaliśmy dla klienta kilka propozycji znaku i ułożenia tekstu, z których ostatecznie zamawiający wybrał wariant prezentowany poniżej.
Zalety loga firmowego
- Rozpoznawalność i zapamiętywalność: Dobre logo jest łatwe do zapamiętania i pomaga klientom szybko zidentyfikować firmę wśród konkurencji. Sprawia, że marka staje się rozpoznawalna, nawet bez czytania jej nazwy.
- Budowanie profesjonalnego wizerunku: Estetyczne i dobrze zaprojektowane logo świadczy o profesjonalizmie firmy, wzbudza zaufanie i sygnalizuje dbałość o szczegóły.
- Wyróżnienie się na tle konkurencji: Unikalne logo pozwala marce wyróżnić się w zatłoczonym rynku. To właśnie ono często jest pierwszym elementem, który odróżnia jedną firmę od drugiej.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm