Projekt graficzny logo dla praktyki fizjoterapii
Dość specyficzna nazwa marki pchnęła projekt graficzny logo w dość nietypowym kierunku jak na branżę medyczną. Zamawiającemu zależało ponadto na nie stosowaniu popularnych w branży odcieni błękitu i zieleni – aby dodatkowe wesprzeć unikalność znaku oraz jego indywidualnych charakter.
Spośród kilku zaproponowanych wariantów – zamawiający ostatecznie wybrał wersję prezentowaną poniżej.
Projektowanie logo dla firm – sprawdź ofertę
Zalety logo firmowego
- Logo jest wizytówką firmy, dzięki której klienci mogą łatwo identyfikować produkty lub usługi.
- Spójne stosowanie logo we wszystkich materiałach marketingowych i promocyjnych buduje rozpoznawalność marki w świadomości odbiorców.
- Wyróżnienie na tle konkurencji:Unikalne logo pozwala firmie odróżnić się od konkurentów i zyskać przewagę na rynku.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm