Zrealizowaliśmy projekt graficzny znaku firmowego dla lokalnej marki restauracyjnej
Zlecenie dotyczyło przygotowania logo firmowego dla marki gastronomicznej. Kolorystyka znaku została dobrana w kontraście do lokalnej konkurencji firmy – w celu lepszej identyfikacji oraz odróżnienia ofert.
Spośród kilku zaprojektowanych wariantów znaku oraz formy tekstu – klient ostatecznie wybrał wersję projektu prezentowaną poniżej. Pliki logo zostały przygotowane w formie wektorowej, wraz ze standardowymi rozszerzeniami do użytku cyfrowego oraz druku.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm