Realizacja logo dla firmy dystrybucyjnej i usługowej
Zaprojektowaliśmy logo dla marki Houtir – której głównym obszarem działalności jest dystrybucja produktów węglowych. Projekt utrzymano w czerwono-szarej tonacji z wyraźnie zaakcentowanym znakiem sygnetu oraz samodzielną nazwą firmy.
Na potrzeby realizacji przygotowano kilka propozycji designu logo, z których klient ostatecznie wybrał prezentowaną poniżej.
Cechy dobrego logo
- Prostota: Logo powinno być proste i łatwe do zapamiętania. Zbyt skomplikowane projekty mogą sprawić trudności w identyfikacji i zapamiętaniu marki.
- Unikalność: Logo powinno być unikalne i wyróżniające się spośród konkurencji. Unikalność pozwala markom wyróżnić się na rynku i budować silną tożsamość wizualną.
- Elastyczność: Dobre logo powinno być elastyczne i łatwo skalowalne, aby można je było wykorzystać na różnych nośnikach i w różnych rozmiarach bez utraty jakości czy czytelności.
- Czytelność: Logo powinno być czytelne, nawet w mniejszych rozmiarach i na różnych tłach. Tekst i grafika powinny być czytelne i łatwo rozpoznawalne.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm