Projekt strony internetowej dla marki Bitraport
Bitraport to zdecentralizowane narzędzie, dzięki któremu w łatwy i dyskretny sposób obliczysz zobowiązania podatkowe z handlu na kryptowalutach.
Zostaliśmy poproszeni o stworzenie sprzedażowej strony internetowej, której celem było zaprezentowanie funkcji oprogramowania oraz zachęcenie użytkownika do bezpośredniego zakupu. Witryna powstała oryginalnie w ciemnej tonacji kolorystycznej, jednak zamawiający uznał iż dominująca w kompozycji powinna być biel.
Stronę główną serwisu utrzymano w stylu landing page, gromadząc na niej wszystkie najważniejsze z punktu widzenia kupującego informacje o produkcie. Design strony internetowej posiada drobne elementy animowane i mikro-interakcje, nadające mu charakteru i dodatkowej głębi przy użytkowaniu.
Projektowanie stron internetowych – sprawdź ofertę
Projektowanie stron internetowych – witryna produktowa
Celem produktowej strony internetowej jest przede wszystkim prezentacja oferty i korzyści klienta, celem skłonienia go do podjęcia konkretnej interakcji – kontaktu, wypełnienia formularza lub bezpośredniego zakupu.
Strony produktowe nadają się idealnie do prezentacji samodzielnych produktów bądź usług, umożliwiając precyzyjne zaprojektowanie doświadczeń konsumenta – od kolorystyki, wywoływanych emocji po spersonalizowany przekaz.
Produktowe strony internetowe mogą funkcjonować jako dodatek do firmowej strony internetowej lub samodzielnie jako elementy docelowe lejków sprzedażowych i kampanii promocyjnych.
Informacje o projekcie:
- Data realizacji: 2021
- Technologia: HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery
- Prace koncepcyjne i grafika: Tak
- System CMS: Tak
- Wersja mobilna: Tak
- Pełne wdrożenie: Tak
- Wersje językowe: Nie
- Obsługa nad stroną internetową: Nie