GrupaPNS – kreatywność i reklama dla firm logo Odkrywaj

W jaki sposób możesz wykorzystać firmową stronę internetową?

JJeśli lubisz nasze artykuły, pokochasz to co robimy dla klientów!

5 października, 2023

Firmowa strona internetowa może przybrać rozmaite formy i zastosowania przy wsparciu działalności naszej marki

Jako użytkownicy internetu spotykamy się zazwyczaj z najpopularniejszymi typami stron www – witrynami informacyjnymi, katalogami produktów oraz stronami sprzedażowymi.

Nie jest to oczywiście pełny wachlarz możliwości jaka daje firmie własna strona internetowa. W tym artykule postaramy się wymienić różnorodne zastosowania firmowej witryny, które jak mamy nadzieję – zainspirują Państwa i pomogą w procesie modernizacji lub rozwoju stron www.

 

Strony internetowe dla firm – oferta

 

W Jaki Sposob Mozesz Wykorzystac Firmowa Strone Internetowa

W jaki sposób możesz wykorzystać swoją firmową stronę internetową?

Oto lista kilku przykładów zastosowań i potencjału działania witryn firmowych.

Sklep internetowy na stronie www

Witryny budowane na popularnych systemach CMS posiadają możliwość instalacji pluginów i rozszerzeń umożliwiających sprzedaż internetową.

Nie jest w tym miejscu konieczne budowanie stricte całkowicie osobnej witryny dla naszego e-sklepu, choć warto pamiętać, że taki proces będzie się niezmiennie wiązał z dość sporą ilością pracy. Wbudowanie e-sklepu w witrynę pozwala skorzystać z jej bazy użytkowników, szybciej daje efekty SEO i ogranicza ilość fizycznych stron www jakimi musimy zarządzać.

Rekrutacja pracowników przez stronę internetową

Strona www to idealne narzędzie do puszkowania pracowników – dające możliwość zapoznania się z nasza marką potencjalnemu kandydatowi, jak również i bezpośredni kontakt z pracodawcą.

Niezaprzeczalnym plusem jest fakt, że publikacja ogłoszeń na własnej witrynie nie generuje dodatkowych kosztów – jak w przypadku korzystania z dedykowanych portali, skupiających się na tej tematyce. Jesteśmy tu całkowicie niezależni w kształtowaniu procesu rekrutacji pod nasze wymagania.

O co zapytać przy tworzeniu strony internetowej?

Centrum wiedzy i wsparcia klienta

Odpowiednio zaprojektowana witryna może znacząco odciążyć firmę w zakresie pomocy i dostarczania niezbędnych informacji klientowi. Zasoby wiedzy w postaci instrukcji obsługi, działów z pobieraniem plików, FAQ lub modułów kontaktu z pomocą techniczną – jeśli klient boryka się z problemem, który wymaga osobistego kontaktu.

Platforma newsowa i blogowa dla firmy

W rzeczywistości social-mediowej, wydawać może się, że posiadanie własnego bloga lub działu z newsami na stronie www jest całkowicie niepotrzebne. Pozwala one jednak na realizację szeregu celów – od informowania klientów o działaniach marki, nowościach produktowych, planowanych zmianach w ofercie lub przy dłuższych formatach – dzielenia się wiedza, jak w przypadku tego artykułu.

Treści publikowane na stronie www odznaczają się również znacznie dłuższą “świeżością” niż treści social-mediowe, których cykl życia jest bardzo krótki.

Blog firmowy – zalety i dlaczego go potrzebujesz

Promocja eventów i wydarzeń firmowych

Jeśli nasza firma organizuje spotkania online lub w rzeczywistości – dedykowana temu strona internetowa lub landing-page, może dostarczyć odbiorcom informacji na etapie promocji wydarzenia, następnie rejestracji uczestników, a finalnie posłużyć jako platforma za pośrednictwem której, wezmą zdalnie udział w evencie lub uzyskają dostęp do dodatkowych materiałów.

Centrum społecznościowe dla marki

Od publicznych i prywatnych forum / grup, gdzie klienci mogą wchodzić w interakcje z pracownikami naszej firmy lub między sobą. Po płatne opcje subskrypcji i członkostwa, dające klientom dostęp do funkcji i usług niedostępnych innym.

Co wpływa na wartość Twojej strony internetowej?

Dostarczanie treści klientom w różnych językach

Strony internetowe mogą być tłumaczone z wykoszystaniem dwóch metod – tradycyjną (wymagającą ręcznego przetłumaczenia i wprowadzenia treści) oraz automatyczną – wykorzystującą dostępne systemy translatorskie.

Atutem jest tu fakt, że niezależnie z jakiego kraju trafia do nas nasz docelowy klient – może na witrynie (o ile zadbamy o to wcześniej) wejść w interakcje z treściami w swoim języku.

Kursy online, szkolenia i tutoriale

Za pośrednictwem witryny, możemy dzielić się wiedzą i przekazywać ją pracownikom lub klientom w różnorodnej formie użytkowej. Multimedialność współczesnych stron www znacznie wspomaga ten proces, a brak barier technologicznych – wszak potrzebna jest jedynie przeglądarka i dostęp do sieci – jest praktyczną alternatywą dla bardziej złożonych platform.

Czy firma musi mieć stronę internetową?

Gromadzenie informacji zwrotnej od klienta

Poprzez naszą stronę www, klient może prz4ekazać wartościowe informacje, istotne z punktu widzenia doskonalenia samej witryny, jak i naszych usług oraz produktów.  Wszelkie ankiety, sondy satysfakcji, oceny produktów czy recenzje – to istna kopalnia wiedzy, ogniskująca punkty naszego biznesu, które musimy usprawnić lub zachować.

Podsumowanie

Mamy dużą dowolność w kształtowaniu naszej firmowej strony internetowej. Jej forma, funkcjonalność oraz metoda działania powinny spełniać oczekiwania zarówno naszej marki, jak i obecnych i potencjalnych klientów.

Pomimo olbrzymiego potencjału drzemiącego w witrynie jako narzędziu biznesowemu, wiele firm ogranicza się do niezbędnego minimum – krótkiej prezentacji siebie i oferty. Nieświadomie tracąc szansę, na wsparcie procesów w firmie, przy pomocy strony www.



Szanujemy naszych klientów. Żadne treści na naszej stronie NIE zostały automatycznie wygenerowane przez sztuczną inteligencję.



Bardzo dobrze mi się współpracuje z Grupa PNS Europe. To już kolejna strona www, którą zamówiłam w tej firmie. Szybki kontakt, profesjonalizm, piękna grafika i krótki czas wykonania usługi. Polecam👍
Ewa Rach
Ewa Rach
07/09/2022
Dodaje pięć zasłużonych gwiazdek. Bardzo szybkie odpowiedzi i realizacja. Z pewnością zostanę z tą firmą na dłużej :)
Sandra Spychalska
Sandra Spychalska
01/08/2022
Współpracuję z firmą PNS już od jakiegoś czasu i ani razu się nie zawiodłam. Grupa PNS stworzyła dla mojej szkoły językowej piękną stronę internetową, tworzy bardzo ładne, estetyczne grafiki reklamujące firmę, a sam pan Michał, który jest naszym "opiekunem" jest zawsze bardzo uprzejmy i spełnia moje prośby w ekspresowym tempie. Krótko mówiąc, usługi na najwyższym poziomie - polecam.
Sylwia K
Sylwia K
26/07/2022
Polecam firmę szybka realizacja zleceń. Pełen profesjonalizm.
K
K
02/05/2022
Szybka realizacja zlecenia, sprawny i bardzo miły kontakt. Profesjonalniści. Polecam w 100%.
Miras M
Miras M
06/04/2022
Polecam firmę PNS. Doradztwo i sugestie bardzo ciekawe, szybka realizacja. Przede wszystkim bardzo dobry kontakt. Naprawdę warto:)
Sebix Sebix
Sebix Sebix
29/03/2022
Polecam serdecznie współpracę z Grupą PNS Europe. Pan Michał to specjalista i fachowiec w swojej dziedzinie. Indywidualne podejście do klienta i bardzo dobry kontakt sprawiają, że współpraca układa się rewelacyjnie a wyniki są adekwatne do ustaleń. Zadowolenie 100%! :-)
Sylwia N
Sylwia N
04/03/2022
Współpracuję z Grupą i Panem Michałem w ramach działań Fundacji Mam Marzenie od wielu lat. Wszystko zawsze na najwyższym poziomie, sprawnie i szybko - Grupa PNS robi dla nas wszystko pro bono. Bardzo wszystkim polecam - grafiki sprawiają, że nasze akcje przyciągają jeszcze większe rzesze ludzi - a co za tym idzie spełniamy jeszcze więcej marzeń chory dzieci. Dziękujemy i polecamy! Fundacja Mam Marzenie
Marcin Czerwiński
Marcin Czerwiński
28/02/2022

Zwiększaj swoją wiedzę...

Regularnie publikujemy artykuły z tematyki marketingu, projektowania stron www, ich zarządzania jak również i projektów graficznych i szeroko rozumianej reklamy.

Odwiedź naszego bloga
Blog firmowy - sprawdź

Wybrane realizacje

Wykonujemy szeroki zakres realizacji od stron www przez projeky graficzne ulotek, plakatów, wizytówek, brandingu dla firm oraz ogólnych materiałów wizualnych do komunikacji z klientem.

Zobacz portfolio


Realizacje dla klientów