Projekt graficzny ulotki składanej na trzy z ofertą fotowoltaiki / pomp ciepła / OZE
Prezentowana realizacja dotyczyła przekształcenia surowych treści ofertowych dostarczonych przez klienta, w atrakcyjną wizualnie ulotkę w formie składanego folderu. Do dyspozycji było łącznie 6 stron formatu DL, które podzielono na poszczególne sekcje przekazu, w tym – front, tył i wewnętrzną “rozkładówkę” broszury.
Wizualnie projekt ulotki nawiązywał do identyfikacji wizualnej marki – z dużym nasyceniem bieli, akcentami zieleni i minimalistycznym designem.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe są nadal skutecznym narzędziem marketingowym z kilku powodów:
- Bezpośredni kontakt: Ulotki umożliwiają bezpośrednią interakcję z potencjalnym klientem. Osoba, która otrzymuje ulotkę, może ją z łatwością przeglądać i zatrzymać się nad istotnymi informacjami.
- Fizyczność: Fizyczna obecność ulotki sprawia, że potencjalny klient może ją zatrzymać, wrócić do niej w późniejszym czasie i łatwo przekazać ją innym osobom, co zwiększa zasięg przekazu.
- Informacje w zasięgu ręki: Ulotki są kompaktowe, co oznacza, że można w nich umieścić istotne informacje na temat produktów, usług, promocji czy innych ważnych kwestii w zwięzły sposób.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek