Projekt graficzny składanej ulotki reklamowej formatu A4 z ofertą wymiany źródeł ciepła
Duży folder reklamowy miał na celu w atrakcyjny sposób przekazać ofertę usług wymiany starych pieców węglowych na nowoczesne rozwiązania w postaci pieców gazowych oraz pelletowych.
Grafika ulotki została utrzymana w minimalistycznym / czystym stylu z dużymi powierzchniami bieli i delikatnymi akcentami zieleni, przełamywanymi zdjęciami produktów i ich użytkowania. W folderze znalazła się skrócona charakterystyka produktów, zalety dla użytkownika oraz informacje o wsparciu.
Projektowanie ulotek reklamowych
Zalety ulotek reklamowych
Skuteczność wizualna
Dobrze zaprojektowana ulotka przyciąga uwagę kolorami, grafikami i atrakcyjnymi hasłami. Można wykorzystać zdjęcia, ilustracje czy infografiki, aby w sposób czytelny i przystępny przekazać najważniejsze informacje.
Uniwersalność zastosowań
Ulotki mogą służyć do promocji produktów, usług, wydarzeń, akcji promocyjnych czy otwarcia nowego lokalu. Mogą być również stosowane jako kupony rabatowe, zaproszenia czy informatory.
Szybkie i elastyczne przygotowanie
Projekt ulotki można dostosować do aktualnych potrzeb lub wydarzeń, a proces ich drukowania i dystrybucji jest szybki. Można je regularnie aktualizować, by odpowiadały zmieniającym się promocjom czy ofertom.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek