Projekt graficzny ulotek reklamowych dla firmy usługowej
Zlecone nam zadanie polegało na przygotowaniu dla klienta ulotki reklamowej, która w wizualny sposób przekaże najistotniejsze punkty oferty usługi firmy elektrycznej.
Design ulotki podzielono na dwie strony – front, pełniący rolę wizualnej okładki przyciągającej uwagę oraz rewersu – gdzie zamieściliśmy główny tekst oferty klienta. Wizualnie ulotkę zaprojektowana w tonacji niebieskiej – z akcentami bieli oraz refleksów świetlnych.
Ulotki wydrukowano i dostarczono do zamawiającego.
Ulotki reklamowe – dlaczego warto?
- Szeroki zasięg: Ulotki mogą dotrzeć do dużej liczby osób, zwłaszcza gdy są rozdawane na ulicach, w centrach handlowych lub na targach.
- Niski koszt: Produkcja ulotek jest stosunkowo tania w porównaniu do innych form reklamy, takich jak reklamy telewizyjne czy ogłoszenia prasowe.
- Możliwość dokładnego targetowania: Ulotki mogą być dostosowane do konkretnych grup docelowych, co pozwala na skierowanie reklamy do odpowiedniej grupy odbiorców.
- Łatwość dystrybucji: Ulotki są łatwe w dystrybucji i mogą być rozdawane w różnych miejscach, takich jak sklepy, poczty, punkty usługowe, a także wysyłane pocztą lub dołączane do gazet i czasopism.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek