Ulotka reklamowa z oferta sprzedaży sklejki
Minimalistyczna ulotka zaprojektowana w celu promocji oferty materiałów wykończeniowych i budowlanych.
Projekt graficzny ulotki utrzymano w barwach firmowych marki Betulla – zielni, bieli oraz brązie. Sylwetka specjalisty na froncie ulotki buduje poczucie zaufania i rekomendacji, podczas gdy rewers zagospodarowano głównymi treściami ofertowymi.
Kod QR z odniesieniem do strony www firmy umieszczony dla rozszerzenia funkcjonalności.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe – zalety
- Łatwość personalizacji: Ulotki można łatwo dostosować do specyficznych potrzeb kampanii, zmieniając ich treść, wygląd czy przekaz, co pozwala na efektywne dotarcie do różnych grup odbiorców.
- Szybka produkcja: Ulotki można szybko zaprojektować i wydrukować, co jest szczególnie ważne w przypadku potrzeby szybkiej reakcji na zmieniające się warunki rynkowe czy promocje.
- Wielozmysłowy kontakt: Ulotki pozwalają na fizyczny kontakt z materiałem reklamowym, co może zwiększać zapamiętywalność przekazu w porównaniu do reklam cyfrowych.
- Wsparcie lokalnych działań: Ulotki są szczególnie skuteczne w promowaniu lokalnych wydarzeń, produktów czy usług, pomagając w budowaniu świadomości marki w danej okolicy.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek