Ulotka reklamowa składana z ofertą sprzedaży / montażu pomp ciepła
Marka Komfoterm zleciła nam przygotowanie wizualnego folderu do druku, zawierającego najistotniejsze informacje dotycząc oferty pomp ciepła.
Zamawiającemu zależało na odróżnieniu się spośród materiałów reklamowych konkurencji – stąd wizualnie ulotka przybrała formę bardziej rysunkową i graficzną.
Cztery dostępne strony folderu podzielono na poszczególne sekcje treściowe – od frontowej okładki, przez główną część oferty we wnętrzu ulotki po rewers zamykający całą propozycję sprzedaży. Wizualnie oparliśmy się na pastelowych barwach zieleni i uzupełniającej ją bieli.
Reklama dla firmy fotowoltaika / OZE
Ulotki reklamowe – dlaczego warto?
- Możliwość personalizacji: Ulotki mogą być łatwo spersonalizowane, co pozwala na dodanie informacji kontaktowych, kodów rabatowych lub ofert specjalnych.
- Wsparcie dla kampanii marketingowych: Ulotki mogą być skutecznym elementem kampanii marketingowych, wspierając inne formy reklamy, takie jak media społecznościowe czy reklamy online.
- Długotrwałość: Jeśli ulotki są trwałe i wykonane z wysokiej jakości materiałów, mogą przetrwać przez dłuższy czas, przypominając o marce lub ofercie.
- Możliwość śledzenia skuteczności: Poprzez umieszczanie na ulotkach kodów rabatowych lub unikalnych linków, można monitorować skuteczność kampanii i śledzić, ile osób odpowiedziało na reklamę.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek