Projekt graficzny ulotek A5 dla firmy obsługującej i serwisującej turbiny wiatrowe
Klasyczna ulotka informująca o zakresie usług i działań w obrębie oferty zamawiającego. Front ulotki przeznaczono na ekspozycję dużej fotografii turbiny wiatrowej w połączeniu z hasłem reklamowym i danymi kontaktowymi. Rewers ulotki to treść główna oferty w postaci łatwo przyswajalnej listy punktowej.
Wizualnie ulotka utrzymana w biało-niebieskiej tonacji kolorów.
Projektowanie ulotek reklamowych
Zalety ulotek reklamowych
- Konkretny i zwięzły przekaz: Ulotka zmusza do skondensowania najważniejszych informacji. To sprzyja tworzeniu jasnego i zwięzłego przekazu, który szybko dotrze do odbiorcy. Możesz przedstawić kluczową ofertę, promocję lub dane kontaktowe w przystępnej formie.
- Wsparcie dla innych kanałów marketingowych: Ulotki mogą działać jako uzupełnienie kampanii online, kierując ruch na stronę internetową, profil w mediach społecznościowych lub zachęcając do skorzystania z kodu rabatowego online.
- Trwałość i namacalność: W przeciwieństwie do cyfrowych reklam, ulotkę można wziąć do ręki, schować do kieszeni czy torebki i wrócić do niej w dowolnym momencie. To namacalny element, który może zostać w pamięci odbiorcy dłużej.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek