Projekt graficzny ulotki – folderu A4 z ofertą sprzedaży nieruchomości
Zrealizowaliśmy grafikę dla ulotki składanej, przeznaczonej do prezentacji cech oraz zdjęć nieruchomości na sprzedaż. Projekt utrzymano w stylizowanej – złotej kolorystyce, z delikatnymi akcentami geometrycznymi.
Zamawiającemu zależało na prezentacji dużej ilości zdjęć obiektu oraz posesji – ograniczając treści do wymaganego minimum.
Zalety ulotek rekalmowych
- Fizyczna obecność i namacalność: Ulotka jest fizycznym przedmiotem, który klient może wziąć do ręki, zachować i wrócić do niej w dowolnym momencie. Daje to inne wrażenie niż reklama cyfrowa, która często znika po chwili.
- Możliwość personalizacji: Choć nie jest to personalizacja jeden do jednego, to ulotki pozwalają na segmentację odbiorców poprzez dystrybucję w określonych lokalizacjach lub skierowanie do konkretnych grup demograficznych.
- Szybkość realizacji: Projektowanie i drukowanie ulotek to zazwyczaj szybki proces, co pozwala na błyskawiczne reagowanie na bieżące potrzeby promocyjne, np. w przypadku nagłych promocji czy wydarzeń.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek