Projekt graficzny ulotki DL składanej na trzy dla agencji pracy
Format ulotki DL3 pozwala na pomieszczenie znacznej ilości treści i rozdzielenie przekazu marketingowego na łącznie 6 stron dostępnych dla czytelnika. Wewnętrzne strony ulotki przeznaczono na główną treść oferty.
Zamawiającemu zależało na zaakcentowaniu koloru złotego, który skontrastowaliśmy poprzez zastosowanie ciemnego, granatowego tła. Elementy złote zostały wykończone w druku lakierem wybiórczym UV – nadając im efekt połysku.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki składane – zalety
- Wielokrotne użycie treści: Ulotki składane pozwalają na przedstawienie większej ilości informacji niż tradycyjne ulotki, ponieważ można je składać na kilka stron. Dzięki temu można szczegółowo opisać produkty, usługi, oferty promocyjne czy inne istotne informacje.
- Profesjonalny wygląd: Ulotki składane, gdy są starannie zaprojektowane i wykonane z wysokiej jakości materiałów, mogą sprawiać wrażenie bardziej profesjonalnego i prestiżowego niż zwykłe ulotki. Ich struktura składana pozwala na prezentację treści w sposób uporządkowany i czytelny.
- Wszechstronność: Ulotki składane mogą być wykorzystywane w różnych celach, od promocji produktów i usług po informowanie o wydarzeniach, instrukcje obsługi czy prezentacje firmowe. Ich wszechstronność sprawia, że są idealnym narzędziem marketingowym w wielu branżach i sytuacjach.
- Możliwość personalizacji: Ulotki składane mogą być łatwo spersonalizowane zgodnie z potrzebami i preferencjami firmy. Można dostosować ich treść, grafikę, kolorystykę i układ do określonych celów promocyjnych i grupy docelowej.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek