Logo firmowe dla firmy Freedom z branży rekrutacyjnej
Marka Freedom realizuje swoją ofertę poprzez świadczenie usług pozyskiwania pracowników dla różnych sektorów gospodarki. Z racji na niedobory kadrowe na krajowym rynku – przedsiębiorcy co raz częściej sięgają po pomoc pracowników ze wschodu.
Zlecenie polegało na wykonaniu logo firmowego w formatach pozwalających na jego prezentowanie zarówno w materiałach drukowanych jak i w sieci. Spośród kilku zaprezentowanych klientowi propozycji – ostatecznie po korektach projekt przyjął formę prezentowaną poniżej.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm