Realizacja logo firmowego dla spółki
Zbieżność nazw firm jest oczywiście przypadkowa lecz nasz projekt jest jak najbardziej realny 🙂 Celem zamówienia było stworzenie nowego, świeżego i nowoczesnego loga dla firmy Pronet-Media, działającej na rynku usług bio-energii i energii odnawialnej. Zamawiający wskazał nam ogólny zarys koncepcji na jakiej chciałby się wzorować przy budowie nowego znaku. Szkic ten następnie poddaliśmy obróbce, co w rezultacie dało efekt w postaci poniższego logotypu.
Projektowanie logo dla firmy – oferta GrupaPNS.
Droga do akceptacji
W ramach tego zlecenia wykonaliśmy łącznie kilkanaście wstępnych projektów, z których następnie zamawiający wybrał jeden do dalszego dopracowania. Samo logo składa się z kilku wariantów w zależności od miejsca zastosowania i przeznaczenia. Pozwala to na zachowanie spójnego wyglądu i rozpoznawalności na przestrzeni wielu materiałów promocyjnych firmy – od stopki email, przez ulotki i broszury aż po reklamę wielkoformatową. Wersje te zostały dostarczone klientowi przy finalizacji projektu.
Nowoczesny znak firmowy
Logo powinno być w swoich założeniach oczywiście indywidualne i unikalne w prezentowanej formie. Nowoczesne projekty dążą raczej ku formą prostym, minimalistycznym – prezentującym komunikat w sposób jasny i czytelny dla konsumenta od razu. Przeciwstawia się to oczywiście “chaosowi” graficznemu w przypadku logotypów o dużej ilości detali. Zawsze jednak musimy pamiętać, że logo stanowi swoistą “kotwicę” skojarzeń i doświadczeń konsumenta z daną marką. Nie oznacza to jednak, że stanowi znaczną wartość samą w sobie – o jego cenie decyduje firma za nim stojąca i jej klienci.
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm