Ulotki są jednym z najbardziej uniwersalnych narzędzi promocji i reklamy
Używamy ich w komunikacji z klientami, do poszukiwania nowych okazji na biznes, rekrutacji pracowników czy promowania naszych wydarzeń i eventów. Ulotki są bardzo wszechstronnym nośnikiem informacji, którego funkcjonowanie jest zrozumiałe dla każdego konsumenta – niezależnie od wieku, miejsca zamieszkania, wykształcenia czy nawyków.
Pomimo boomu w sektorze reklamy internetowej – jej tradycyjne, fizyczne formy jak ulotki nadal cieszą się dużą popularnością wśród zarówno małych firm jak i globalnych korporacji.
Oto 5 powodów dlaczego warto jest stosować ulotki reklamowe w 2019 roku.
Ulotki reklamowe – sprawdź ofertę
1. Wszyscy wiedzą co to jest i jak działa ulotka reklamowa
W dobie mobilnego dostępu do sieci łatwo zapomnieć, że istnieje również pokaźna (choć malejąca) grupa konsumentów która nie korzysta regularnie z internetu. Co więcej -nie każdy interesujący nas klient musi być użytkownikiem serwisu w którym chcemy akurat przeprowadzić kampanię reklamową.
Ulotka pozwala nam na nieco bardziej “indywidualny” czas z konsumentem i jego uwagą, podczas gdy internecie jest on nieustannie bombardowany różnego rodzaju ofertami wśród których nasza będzie tylko jedną z tysięcy.
2. Ulotki są relatywnie tanią metodą reklamy
Jeśli posiadamy gotowy projekt graficzny – jednostkowy koszt wydruku ulotki jest niezwykle niski a oferty drukarni pozwalają dobrać ilość i rodzaj wydruku pod nasze indywidualne potrzeby. Mała kampania ulotkowa jest w zasięgu finansowym nawet firmy dopiero rozpoczynającej pierwsze kroki w biznesie.
Z pewnością są najbardziej ekonomicznym wariantem w proporcji cena / ilość jeśli chodzi o fizyczne formy reklamy.
3. Ulotki dają możliwość targetowania grupy odbiorców
Jaki przekaz znajdzie się na samej broszurze oraz w jakich miejscach będzie dystrybuowana jest całkowicie pod naszą kontrolą. Im bardziej sprecyzujemy co, komu i gdzie chcemy zaoferować – tym większą skuteczność finalnie uda nam się uzyskać.
Trudno wyobrazić sobie imprezę targową lub wystawiennicza gdzie odejdziecie ze stoiska z pustymi rękami.
4. Ulotki mogą funkcjonować jako kupony rabatowe lub vouchery
Jeśli potencjalny klient otrzyma naszą ulotkę, możemy w bardzo prosty sposób skłonić go do jej zachowania poprzez dodanie do niej rabatu cenowego, promocji lub darmowej usługi za okazaniem. W ten sposób nasz przekaz zostaje z konsumentem dużej a zachęta skłania do podjęcia działania i skorzystania z oferty.
5. Ulotki są niezwykle elastyczne jeśli chodzi o zawartość
Ogranicza nas jedynie przestrzeń -zależna od formatu konkretnej ulotki. Poza tym – mamy pełną swobodę i dowolność co i w jakiej formie znajdzie się na każdej ze stron naszej broszury. Cennik, kalendarz, galeria zdjęć, recenzje klientów czy branżowa krzyżówka do zabicia czasu – zaskakująco wiele opcji jak na niecyfrowy nośnik.