Nowoczesne i rzucające się w oczy ulotki reklamowe z ofertą urządzeń grzewczo – chłodzących
Marka JGm zleciła nam zaprojektowanie ulotek reklamowych prezentujących dostępną ofertę sprzedaży i montażu klimatyzacji i pomp ciepła. Jaskrawa, czerwona kolorystyka ulotki przyciąga uwagę odbiorcy a czytelny motyw domu i prezentacja urządzenia od razu komunikują przedmiot oferty.
Treści w formie minimalistycznej listy nie przytłaczają czytelnika i pozwalają relatywnie szybko poznać najważniejsze szczegóły propozycji sprzedaży.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe – zalety
- Ulotki często zawierają bezpośrednie wezwania do działania, takie jak kupony rabatowe, oferty specjalne czy informacje o nadchodzących wydarzeniach. To skutecznie motywuje klientów do podjęcia natychmiastowych działań, takich jak zakupy czy odwiedzenie strony internetowej.
- Proces projektowania i druku ulotek jest stosunkowo szybki, co pozwala na szybką reakcję na zmiany rynkowe lub nagłe potrzeby promocyjne. Można je szybko dostosować do aktualnych potrzeb marketingowych.
- Ulotki mogą być skutecznie wykorzystywane jako uzupełnienie kampanii online. Połączenie ich z innymi kanałami marketingowymi, np. poprzez umieszczenie na nich kodów QR prowadzących do strony internetowej, może zwiększyć efektywność całej kampanii.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek