Projekt graficzny ulotek DL z ofertą kredytu mieszkaniowego
Zamawiający zlecił przygotowanie dwustronnej ulotki z ofertą kredytową, na bazie poprzednich projektów, które wykonywaliśmy dla niego wcześniej – zachowują ogólną kompozycję i styl wizualny.
Dostarczone przez klienta treści zostały zaadaptowane oraz dobrano główny motyw zdjęcia – pary młodych ludzi – odwołujący się do przedmiotu oferty reklamowej banku.
Projektowanie ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe – zalety
- Precyzyjne targetowanie: Ulotki można rozdawać w określonych miejscach i grupach docelowych, co pozwala na skuteczne docieranie do potencjalnych klientów.
- Bezpośrednia informacja: Ulotki mogą zawierać wszystkie niezbędne informacje o produkcie, usłudze lub wydarzeniu, takie jak ceny, lokalizacja, dane kontaktowe, promocje i inne szczegóły, co ułatwia przekazanie pełnej informacji odbiorcom.
- Łatwość personalizacji: Ulotki można łatwo dostosować do specyficznych potrzeb kampanii, zmieniając ich treść, wygląd czy przekaz, co pozwala na efektywne dotarcie do różnych grup odbiorców.
- Szybka produkcja: Ulotki można szybko zaprojektować i wydrukować, co jest szczególnie ważne w przypadku potrzeby szybkiej reakcji na zmieniające się warunki rynkowe czy promocje.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek