Projekt graficzny 2-stronnej ulotki A5 dla firmy z sektora sprzedaży węgla
Firma Houtir poprosiła nas o zaprojektowanie ulotki reklamującej – przede wszystkim – jej ofertę produktową w postaci dostaw węgla dla gospodarstw domowych.
Projekt ulotki podzielono na 2 części – front w formie “okładki” oraz cześć ofertową umieszczoną na odwrocie. Kolorystycznie bazowaliśmy na barwie głębokiej czerwieni, czerni wizualnych akcentów węgla oraz czystej bieli dla kontrastu treści.
Oferta została zaprojektowana w formie skróconej listy punktowej, opatrzonej ikonami dla lepszego przyswojenia. Na projekcie umieszczono również oznaczenia według wymogów Polskiej Grupy Górniczej.
Projektowanie ulotek reklamowych
Kolor czerwony jest jednym z najbardziej dynamicznych i emocjonalnych kolorów w palecie barw
Posiada szereg charakterystycznych cech, zarówno symbolicznych, jak i psychologicznych. Oto kilka aspektów związanych z kolorem czerwonym:
- Pasja i Miłość: Czerwień jest tradycyjnie kojarzona z emocjami, takimi jak miłość, namiętność i romantyzm. To kolor, który często symbolizuje gorące uczucia i zaangażowanie emocjonalne.
- Energia i Witalność: Czerwień jest barwą pełną energii i witalności. Jej intensywność może pobudzać i dostarczać dodatkowej siły. To kolor, który przykuwa uwagę i pobudza zmysły.
- Siła i Determinacja: Czerwień jest często kojarzona z siłą, determinacją i pewnością siebie. To kolor, który dodaje pewności działaniom i symbolizuje wytrwałość w dążeniu do celu.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek