Projekt graficzny folderu reklamowego dla firmy z sektora PV / Pomp Ciepła / OZE
Marka Eko Helios poprosiła nas o przeprojektowanie surowych treści reklamowych w formę atrakcyjnego wizualnie folderu przeznaczonego do druku.
Dość znaczna ilość tekstu została posegregowana na cztery dostępne strony ulotki – zachowując logiczny ciąg oferty dla czytającego. Wizualnie oparliśmy projekt o barwy zieleni i pomarańczu – odwołując się do kolorystyki firmowej marki i jej znaku logo. Kompozycję uzupełniły zdjęcia, grafiki i ikony.
Projektowanie ulotek reklamowych
Foldery reklamowe – zalety
- Długotrwałość: Jeśli ulotki są trwałe i wykonane z wysokiej jakości materiałów, mogą przetrwać przez dłuższy czas, przypominając o marce lub ofercie.
- Możliwość śledzenia skuteczności: Poprzez umieszczanie na ulotkach kodów rabatowych lub unikalnych linków, można monitorować skuteczność kampanii i śledzić, ile osób odpowiedziało na reklamę.
- Kreatywność: Ulotki pozwalają na eksperymentowanie z różnymi wzorami, kolorami i treściami, co daje możliwość wyrażenia kreatywności i przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów.
- Bezpośredni kontakt z klientem: Ulotki reklamowe mogą tworzyć bezpośredni kontakt z klientami, co pozwala na budowanie więzi z marką i zwiększenie zaangażowania klientów.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek