Projekt logo i wizytówek firmowych dla studia fotografii
Zlecający powierzył nam zadanie wykonania dla niego projektu logo firmowego oraz wizytówek personalnych służących do komunikacji z potencjalnymi klientami.
Projekt logo bazował na prostej geometrii i bezpośrednim odniesieniu do soczewki aparatu fotograficznego, spośród kilku prezentowanych wariantów – klient wybrał ostatecznie wzór prezentowany poniżej. Wizytówki firmowe utrzymano w stylu minimalistycznym – bez przesadnych treści oferty usług, ograniczając się wyłącznie do niezbędnego minimum.
Potrzebujesz projektu logo lub projektu wizytówek dla Twojej działalności? Przejdź do oferty!
Kolorystycznie identyfikacja wizualna firmy oparta została na jaskrawym błękicie oraz ciemnej szarości i czerni – dającej wyraźny kontrast i eksponując elementy istotne z punktu widzenia przekazu. Nowoczesny design dla fotografa.
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm