Projekt graficzny ulotki składanej na trzy dla agencji pracy
Folder reklamujący ofertę opcji zatrudnienia i pracy w Polsce marki Work Time. – utrzymany w firmowych barwach grafitu i pomarańczu. Dostarczone przez klienta treści zostały rozplanowane na przestrzeni 6 dostępnych stron – zapoznając czytelnika krok po kroku z najważniejszymi informacjami.
Ulotki docelowo zostały zaprojektowane dla 4 wersji językowych.
Projektowanie ulotek reklamowych
Zalety ulotek reklamowych
- Niski koszt: W porównaniu z innymi formami reklamy, druk i dystrybucja ulotek są zazwyczaj ekonomiczne.
- Szeroki zasięg: Można je rozdawać w wielu miejscach, docierając do szerokiego grona odbiorców.
- Namacalność: Fizyczna forma ulotki pozwala odbiorcy zatrzymać ją i przeczytać w dogodnym czasie.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek