Projekt banerów, wizytówek oraz ulotki dla sklepu z asortymentem perfum
Prace graficzne obejmowały szereg projektów, które musiały pozostać spójne ze sobą pod względem wizualnym aby oddziaływać marketingowo na potencjalnego kupującego. Perfumy ze względu na sposób sprzedaży w atrakcyjnych i designerskich opakowaniach – są wdzięcznym tematem do prac graficznych i budowania pięknych kompozycji z przekazem sprzedażowym.
W ramach współpracy z klientem wykonaliśmy projekty banerów internetowych, wizytówek/kuponów rabatowych oraz ulotki reklamowej w formacie DL.
Na pierwszy plan oczywiście wybijają się same produkty – a więc flakony z perfumami. Choć nie można poczuć ich zapachu, przekaz wizualny musi działać na wyobraźnie i sugerować te lub inne doznania zmysłowe. Zastosowaliśmy duże powierzchnie bieli, przełamywane jasnym fioletem oraz różem dla balansowania kompozycji.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek