Zaprojektowaliśmy materiały promocyjne dla szkoły językowej Fischer
Klient powierzył nam zadanie przygotowania szeregu projektów graficznych dla jego marki – w tym ulotek reklamowych, grafik internetowych oraz przenośnego rollupa.
Kolorystyka firmy opierała się na trzech bazowych barwach, które wykorzystaliśmy podczas budowy poszczególnych materiałów – głównie stosując błękity jako kolor dominujących przełamywany bardziej ostrymi odcieniami różu oraz żółtego. Pod względem marketingowym – zamawiający chciał dotrzeć z oferta w szczególności do młodszych odbiorców, stąd materiały mają dość “frywoalny” charakter którego celem było zwrócenie uwagi konsumenta w nieco niższym przedziale wiekowym.
Potrzebujesz projekty graficzne dla szkoły językowej? Skontaktuj się z nami!
Projekty graficzne pomimo iż prezentują różne treści, są utrzymane w jednej, spójnej sekwencji wizualnej – dając łatwo powiązać się z konkretną szkołą językową.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek