Nasza realizacja dla firmy z branży remontowo-budowlanej.
Firma Budohud zajmuje się szeroko pojętymi usługami związanymi z budownictwem, montażem, renowacją i szeregiem innych usług uzupełniających ten obszar działalności. Naszym głównym celem było stworzenie dla firmy nowoczesnej strony www prezentującej jej realizacje i szczegóły oferty. Elementy identyfikacji wizualnej takie jak prezentowane poniżej powstały przy okazji tworzenia witryny sieciowej uzupełniając kompleksowy wizerunek. Prezentujemy projekt logo firmy oraz stworzoną na zamówienie grafikę ulotki/plakatu do wykorzystania w druku.
Sprawdź naszą ofertę projektów graficznych dla firm budowlanych.
Większość firm budowlanych nie dba o swój wizerunek.
Opierają one swoją obecność na rynku na standardzie wykonywanych prac – co jest oczywiście naturalne. Jednak to sami czyni bardzo wiele firm będących bezpośrednią konkurencją. Czynnikiem decydującym i tworzącym wartość dodaną staje się więc wyraźny i charakterystyczny wizerunek firmy podkreślający osiągnięcia na polu zamówień i realizacji. W projektach, podobnie jak w stronie www zastosowaliśmy paletę bieli, brązu i pomarańczu – kontrastując jaskrawą barwę z nieco bardziej stonowanymi kolorami.
Ulotki reklamowe to do dziś popularne narzędzie reklamy i nośnik informacji
Ulotki mają wiele rozmiarów i formatów – od poręcznych A6, przez podłużne DL po karty formatu A4. W zależności od potrzeb mogą być projektowane w opcji jedno, dwu lub wielostronnej broszury.
Ulotki nadają się doskonale do masowych kampanii reklamowych lub w mniejszym nakładzie – jako dodatek do naszego produktu lub usługi w postaci instrukcji, podziękowania, vouchera rabatowego, bądź cennika.
Kategoria: Projektowanie ulotek
Wizytówki firmowe to podstawowe narzędzie w przekazywaniu biznesowych danych kontaktowych
Pomimo cyfryzacji życia i kontaktów z klientami – wizytówki firmowe pozostają na topie, będąc wykorzystywanymi na licznych spotkaniach, meetingach, targach i eventach networkingowych.
Poręczne i małe rozmiarowo – zmieszczą się do każdej kieszeni, pozwalając zachować na później istotne informacje jak adres firmy, nazwisko przedstawiciela lub numer telefonu i e-mail. Wizytówki drukowane są zazwyczaj w dwóch formatach – 85x55mm oraz 90x50mm. Podczas procesu druku, mogą zostać dodatkowo wzbogacone warstwą specjalnej folii zmieniającej ich wygląd i wrażenia dotykowe lub lakierem UV – wybiórczo uwydatniającym elementy grafiki.
Kategoria: Projektowanie wizytówek
Logo firmowe to jednej z najważniejszych elementów wizerunku marki
Znajdziemy je na każdym elemencie reklamowym, promocyjnym i informacyjnym firmy – znakujemy produkty, punkty obsługi klienta oraz korespondencję. Logo dla firmy pełni rolę identyfikacyjną, pozwalając klientowi rozpoznać właśnie nas – z grona licznej i walczącej o niego grupy konkurencji.
Loga firm zmieniają się z czasem, nie są odporne na trendy i mody. Obecnie, główny kierunek prowadzi nas ku prostocie logo, która jest wymuszana przez rozmącą presję przenoszenia się interakcji biznesowych na platformy i urządzenia mobilne.
Kategoria: Projektowanie logo dla firm